Thursday, July 15, 2010

Birthday.

Today is my birthday. Aku wish, aku nak jadi anak yang baik, nak jadi pelajar yang otai and pandai, nak jadi dancer nak jadi pro photo edited nak jadi ape yang aku nak selame ni. Means, aku kne berusahe to succes for my wish. I hope. Aku nak berubah, aku nak study hard, aku nak exam akhir tahun ni ade kenaikan markah and kedudukan aku. hehe. Aku nak jadi orang yang berjaya dalam sume bidang. I want to balance my talent and my study.HUHU. Aku tak nak pikir pasal laki dahAku nak tumpukan pada study aku. Aku taw ade banyak laki agi nak kan aku pade masa akan datang! Wahhh! hahaha. Ape daaa. Pasal laki aku letak at tepi dulu.Coz now, aku baru 14. 16 baru aku bole nak gile cane pon bole. hehe. Aku kene pikir secare matang! Coz aku makin lame makin membesar. hehe. syoik nye! Aku nak kumpul duit, nak gi shopping and for whatever i can do with my money. Yeah. Maybe ni je kot aku nye wish for my birthday. Hmm. ^_^ Yang penting aku selalu love korang sume.
Aku nak tunjuk kat cikgu Kheirul Maslina yang aku not USELESS!

No comments:

Post a Comment