Tuesday, July 6, 2010

Myself Yaww.



My name! You know lah kan. HAHA. Aku nak cite tentang diri aku sebenarnya. Aku ade gigi Spongebob. HEHE.Saya budak nakal not gangster!  Aku nih seorang budak skolah lagi. Dan aku ade ramai kawan. Hah. Biase ar tu. Aku ni seorang perempuan yang sensitif, aku lah panas baran( ade had die lah) hah dan aku juge seorang penyabar ( ade lah skit.skit). aku tak kesah orang nak kate aku fake, arrogant ke, ape ke aku tak kesah. I don't care lah weyh! Hmm. Aku nih jenis suke layan sume orang.  Aku kawan nan sumue orang! Now, korang jangan risau dah. Aku layan sumue. Hee~ Aku sayang sape kawan and sape yang kenal aku. HAHA. Aku suke ikut style artis or anime cartoon style. Yeah! I can do it. Aku ni memang lah korang kate arrogant . Aku ni jenis tak layan orang yang aku tak kenal. HAHA! Satu lagi perangai busuk aku...HAHA i like gigit kuku. Nth lah, aku tak bole tinggal perangai aku tu. Cane ni?. Aku ni pelik and kabut sikit. I'm scared myself! :P Aku ni ade pantang die, aku paling pantang orang tiru care aku! Ape pon lahh kan! Aku akan jadi gile when aku bosan tahap rumput. HAHA. Kalau kne marah mesti aku nanges+gelak. Tak taw nape. Asal hah?! Kadang.kadang aku ni seorang yang shy! Aku suke bola sepak! HAHA. Yes, i love it. Manchester United. Malaysia, of course lah kan. ngee~ I love photography and photo editing. My photo edited best in Adobe Photoshop CS3 and my best camera Nikon D80 Dslr. Aku gile camera. Aku cinta photoshoot! Aku suke music! I love all music like emopunk, HXC, grincore, jiwang* and more! I love dance too HAHA like Break dance, shuffle, Krumping and all tradisional dance. And last skali, aku suka sangat Cakap. Haha! I love talking malking!!! I'm talkative. I love my pets KUKURARA & FIFIFAFA (kura.kura). hehe. Comel. and i love Catty too. So cute! Aww
For orang tak kenal aku lagi, Don't judge me if you don't know me.understand fucker! For my haters, you hate me? hate lah sampai lebam. aku kesah ape!

Aku Suka MEREPEK RABAN!

LOL! 

No comments:

Post a Comment