Monday, September 20, 2010

Wowowow!


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
hey litta ngokngek the busuk.busuk. HAHA. I wanna story for you about my EX-boyfie yang the bongok.bongok tu. HAHA. Now, aku dah break-up nan die. kesah plak kan. Hmm. First, aku dapat tahu die ngutuk pasal aku at kawan aku pon aku dah agak dah die ade pompuan lain. Then, tadi at skolah kawan aku story Boyfie aku cakap " yeay yeay aku nak break nan Ros" Fuhhh meletop hati aku! WOW! Krazy tyme lah mase tu. Tyme tu je lah aku jadi gile skit. Hmm Yang pelik nya aku nak nanges tapi air mate aku tak nak keluar. Maybe, sebab kan die gune ayat kot buat aku jadi cani. Yang kenyataan nye, aku sebenarnya mane ade perasaan at die. aku tak rase disappointed at die. huh.Maybe lah sebab kan ayat die uh. Yang lawaknya budak pompuan  uh FORM 1 , die nak bangge.bangge dapat mangkuk uh. tak kesah langsung tawu!!! HAHA. Kalau anak datok ke tan sri ke tak pe lah! BODOH LAH BODOH PUNYE POMPUAN. haha. bagus lah laki and pompuan tu same je. Maaf yea aku tak akan layan BLUE, walaupun BF aku! Kau memang pompuan murahan. Kecik.kecik dah GATAL! Otak mentah lagi lah weyh.  Kau layan lah. Aku malas amik tawu pasal korang. Labun lah korang. After this, aku nak korang jangan kacau hidup aku lagi. aku tak nak kawan or ade kene mengene nan korang. PAHAM stupid COUPLE. :) aku dah Tak kesah lah korang nak adik beradik angkat or nak wat pe pon. Wat lah.

Now, aku nak open in relationship lah. Semua orang aku kawan. tak de boyfie.boyfie. Dah malas lah. Bosan lah ade boyfie. Menyusah kan satu. mengedik satu. buang mase and buang duit. haha. Sia-sia je kita membazir kerane boyfie. Kalau setie tak pe lah. Ini muke cam longkang ade hati nak ber'playboy'. HAHA. Pelik.pelik lah budak zaman sekarang kan . ISH.ISHH TERUK TERUK. I'm single & ? nth lah. haha. Tengok lah lepas ni aku couple or tak. Maybe tak kot, coz, aku nak tumpu PMR next year. Huh . =='

No comments:

Post a Comment